مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری

دسته بندي : ترجمه مقالات » مدیریت
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
The Organizing Vision for Customer Relationship Management
عنوان فارسی:
سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری
چکیده:
سازماندهی نگرش ها که توسط اسوانسون و رمیلر ( 1997) معرفی شد، روش بررسی نوآوری های سیستم های اطلاعاتی را از دیدگاه یک مؤسس بیان می دارد. مدیریت ارتباط با مشتری( CRM ) نوآوری سیستم اطلاعاتی می باشد که موضوع مهمی برای بسیاری از سازمان ها به شمار می رود؛ بررسی اخیر افیرس و اسوانسون (2001) بیان می کند که بیشتر از نیمی از پاسخ گویی های سازمان ها ممکن است در پردازش اجرای برخی شکل های تکنولوژی CRM باشد .
تعداد صفحات انگلیسی: 8
تعداد صفحات فارسی: 18
سال مقاله: 2003
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ Word فارسی
دسته بندی: ترجمه مقالات » مدیریت

تعداد مشاهده: 141 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc,pdf

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:127 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: